FN-SERVISS dalība vietējo ražotāju atbalsta kampaņā Latvijas labums
augusts 28, 2014"Nevaicā, ko tava dzimtene var izdarīt tevis labā, pavaicā, ko tu vari izdarīt savas dzimtenes labā."(Džons Ficdžeralds Kenedijs.)
Esam lepni, ka līdz šim un arī turpmāk varam sevi dēvēt par vienu no zobratiņiem lielajā pulksteņa mehānismā – Latvijas vietējo ražotāju un pakalpojumu sniedzējiem.
Tāpat arī prieks būt par daļu no Latvijas Tirdzniecības un rūpniecības kameras (LTRK), reklāmas aģentūras DDB Latvia un vairāku nozaru asociāciju rīkotatās vietējo ražotāju atbalsta kampaņas Latvijas labums, tādā veicā aicinot iedzīvotājus veicināt valsts ekonomiku, iegādājoties Latvijā ražotus pakalpjumus un preces.
Reklāmas aģentūras „DDB”Latvia” vadītājs Andris Rubīns stāsta, ka kampaņas ideja bija radīt universiālu nosaukumu, kas ietvertu Latvijas produktu radītājus, audzētājus, ražotājus, pārstrādātājus un pakalpojuma sniedzējus, dotu pārliecību, ka pašu radītais ir liela vērtība, un liktu aizdomāties, ka, pērkot vietējo produktu, mēs varam dot ieguldījumu savā un Latvijas labklājībā. „Latvijas labums visus šos nosacījumus veiksmīgi izpilda. Meklējam idejai valstiski spēcīgus simbolus un izvēlējāmies ozolu. Tas ir ne vien mūsu spēka simbols, bet daudzus gadus rotājis arī piecu latu naudas zīmi. Tā kā šī iniciatīva aicina ieguldīt vietējos produktos, tad latu un santīmu elementi atbalsta šī projekta mērķi un ideju. Ozola vainaga forma savukārt veidota mūsu valsts kontūras formā, lai nostiprinātu asociācijas ar Latviju,” norāda A. Rubīns.
Latvijas Lauksaimniecības kooperatīvu asociācijas valdes priekšsēdētājs Indulis Jansons atzīst, ka šīs akcijas labākais rezultāts būs pierādījums, ka piegādātāji, ražotāji un tirgotāji spēj sadarboties. " Ja tas tā būs, tad šī kampaņa nebūs īstermiņa, bet gan saglabāsies kā pamata uzstādījums vietējās ekonomikas stiprināšanai," uzsvēra Jansons.
Arī Latvijas Pārtikas tirgotāju asociācijas izpilddirektors Noris Krūzītis norāda, ka pārtikas tirgotāji uz šo kampaņu skatās kā uz ilgtermiņa akciju, jo tā vienos patērētājus, ražotājus un tirgotājus vienam mērķim - celt Latvijas labklājību. "Kampaņa nekoncentrējas uz vienu Krievijas sankciju vairāk skarto nozari, bet plašāk. Lielākie tirgotāji šai kampaņai pievienojās nekavējoties, jo šis ir veids, kā runāt par Latvijas labklājību," atzina Krūzītis.
Kampaņu atbalsta LTRK, Latvijas Lauksaimniecības kooperatīvu asociācija, Zemnieku saeima, Latvijas Pārtikas uzņēmumu federācija, Latvijas Pārtikas tirgotāju asociācija, Latvijas Tirgu savienība, Latvijas Darba devēju konfederācija, DDB Latvia, AS Citadele banka, mazumtirdzniecības tīkli Rimi, Maxima, Narvesen, Elvi, kā arī Lotos Pharma, Sakret, Durbes veltes, Milda-KM, Tritone Studio, Latvijas produkts, nacionālā informācijas aģentūra LETA, Draugiem.lv, Inbox.lv, JCDecaux, Delfi u.c.
Sīkāk par kampaņu: www.latvijaslabums.lv