Darba aizsardzība

Seminārs "Darba laika organizācija attālinātā darba izpildē"

Ikvienu profesionāli par uzticamu ekspertu padara zināšanas un pieredze. Taču zināšanas top vērtīgas, ja tās tiek regulāri papildinātas un atjaunotas. Kā darba aizsardzības jomas eksperti, aicinām uzņēmumu vadītājus, personāla vadītājus  un speciālistus, kā arī atbildīgos profesionāļus darba aizsardzībā uz diskusiju – semināru, kas tiks veltīts tēmai:

Darba laika organizācija attālinātā darba izpildē

Pieteikties semināram

  • Darba laika organizācija attālinātā darba izpildē
Darba laika organizācija attālinātā darba izpildē

 TĒMAS AKTUALITĀTE: 

Darba devējam ir pienākums precīzi uzskaitīt katra darbinieka nostrādātās stundas kopumā, kā arī atsevišķi virsstundas, darbu nakts laikā un svētku dienās nostrādātās stundas. To nosaka DL. Tomēr šodienas apstākļos, kad darba devējs un darbinieks ir vienojušies par darba izpildi attālināti ir daudz neskaidrību un jautājumu. Kā uzraudzīt darba laika ievērošanu, kā noteikt darba laiku tā, lai darbinieks to ievērotu un neveidotos virsstundas, kā darba devējam organizēt darbu, lai neveidotos domstarpības starp darba devēju un darbinieku?

 Norises laiks: 

Tuvākais semināra norises datums un laiks:

28.02.2022, plkst. 10:00-12:30

  Lektore: 

Aija Vāciete– praktizējoša juriste administratīvajās tiesībās. Profesionālais maģistra grāds privāttiesībās, specializācija darba aizsardzības un drošības jautājumos. Strādājusi Valsts darba inspekcijā par Kurzemes reģionālās inspekcijas vadītāju, Būvniecības valsts kontroles birojā par auditori eksperti. Vairāku gadu pieredze semināru un kursu vadīšanā, kā arī klientu pārstāvībā Valsts darba inspekcijā administratīvo pārkāpumu lietvedības ietvaros.

  Semināra tēmas: 

  • Kā pareizi organizēt darba laiku un kādu darba laika organizēšanas veidu izvēlēties darbiniekam ar attālināto darba izpildes veidu. Kādos dokumentos veicam korekcijas vai veidojam jaunu dokumentu?
  • Kā pārbaudīt darba izpildi un noteikt( mērīt) darba izpildes kvalitāti?
  • Virsstundas attālinātā darba gadījumā;
  • Raksturīgākās kļūdas un trūkumi attālinātā darba izpildes laika organizēšanā;
  • Jautājumi & Atbildes.  Diskusija.

 Norises kārtība: 

  • Seminārs tiks vadīts tiešsaistē (attālināti). Tā ilgums 2,5 stundas.
  • Dienu pirms semināra, dalībniekiem, kuri būs pieteikušies un veikuši apmaksu par dalību seminārā, tiks nosūtīta informācija par pieslēgšanos on-line risinājumam.
  • Semināra laikā un pēc tā noklausīšanās, varēsiet uzdot lektoram jautājumus par dzirdēto.
  • Pēc semināra noklausīšanās uz e-pastu Jums nosūtīsim elektroniski parakstītu sertifikātu  (2,5 stundas punktu uzskaitei)

 Dalības maksa: 

35,45 EUR bez PVN

 Papildus jautājumu gadījumā un pieteikties semināram: 

E-pasts: fnserviss@fnserviss

Tālrunis: 67 556 799

Iepriekšēja pieteikšanās semināram ir OBLIGĀTA

Veiksmīgai diskusijas norisei, lūgums, diskusijas dalībniekiem iesūtīt aktuālos jautājumus iepriekš uz e-pasu macibucentrs@fnserviss.lv

Printēt lapu
E-veikals